Sila tinggalkan jejak anda. Saya akan follow anda!

Nuffnang Ads

2 January 2012

Tahun pertama sambut NewYear


HAPPY NEW YEAR!!!


byeee 2011.. welcomeee 2012..


Semalam tamat lah sudah hidup aku melalui tahun dua ribu sebelas. Sekarang ni sudah masuk tahun baru. Aku tahu semua orang ada azam, azam baru setiap kali tiba tahun baru.


Tapi aku...


Setiap hari yang aku lalui untuk keesokan hari nya merupakan azam baru bagi aku. So setiap hari aku ada azam baru. Cuma antara tercapai atau tidak jak tu. Semua dari aku. haha.


If mau story pasal kenangan ni, memang la ada kenangan. Pahit dan manis. Kenangan manis aku tahun 2011, aku dapat beraya dan berkumpul dengan family besar aku. Even tak semua ada time tu, tp memang best la beraya ramai-ramai. Pahit?? Em, biar la kenangan pahit yang aku lalui tahun lepas dapat aku jadikan sebagai penguat semangat aku untuk terus maju.


Kenapa aku punya title macam tu?
Sebenarnya tahun ni aku sambut newyear dengan hubby aku. 1st time jgk aku sambut tahun baru dengan orang yang jadi kekasih hati aku sebab sebelum ni aku tak pernah sambut newyear dengan mereka yang pernah bergelar kekasih aku.
Untuk my dear Mohd Fandy, thanks ya sebab sudi bawa pergi tengok bunga api, even tak lah best sangat bunga api yang kita tengok malam tu, tapi memang best la. Hope tahun ni dapat lg sambut newyear untuk tahun depan dengan hubby n family aku sekali.

Insya-ALLAH..

Untuk pembaca blog aku, HAPPY NEW YEAR`2012`. Semoga tahun ni akan menjadikan aku lebih matang dalam membuat keputusan. Dan aku harap juga dapat capai impian kami satu hari nanti.


Bye!

mood:hepy! sebab dah hepy newyear. Hehe. Tak la, aku hepy sebab umur aku dah 21tahun. Dah tua la aku :( 



ツTerima Kasih Kerana Sudi Baca Entry Ain! Like if Suka!ツ

No comments:

Post a Comment

Simple Blogger. All Right Reserved by AinNuraini